Tiedote: Kevään kurssit ja korona

Tarve työikäisten ja lapsiperheiden hyvinvointitoiminnalle on suuri ja me PHT ry:ssä haluamme turvata palveluiden jatkumisen mahdollisimman hyvin myös korona-aikana. Kaikki kevään 2021 kurssit pyritään järjestämään normaalisti voimassa olevien valtakunnallisten ja alueellisten ohjeistusten sallimissa rajoissa.

Mikäli muuttuvat koronarajoitukset estävät kurssien järjestämisen, olemme heti yhteydessä kursseille kutsuttuihin osallistujiin henkilökohtaisesti. Mikäli on aikeissa matkustaa kurssille julkisella liikenteellä, suosittelemme kuitenkin tässä tilanteessa lippuvarausten lykkäämistä mahdollisimman lähelle kurssin alkua mahdollisten taloudellisten menetysten välttämiseksi.

Kurssikohteemme huomioivat vallitsevan tilanteen ja alueelliset rajoitukset kurssiohjelman toteuttamisessa. Haluamme kuitenkin muistuttaa, että päätös ryhmämuotoiselle hyvinvointikurssille osallistumisesta on jokaisen oma ja osallistuminen tapahtuu omalla vastuulla. Mikäli kurssi tai sille osallistuminen peruuntuu koronasta johtuvista syistä, palautamme maksetut omavastuut täysimääräisinä. Peruuntuneesta osallistumisesta ei muodostu myöskään karenssia.

Lisätietoja asiakaspalvelustamme:

020 144 1310 (arkisin 13–15.30)
asiakaspalvelu@pht.fI