Tiedote: Kevään kurssit ja korona

Tarve työikäisten ja lapsiperheiden hyvinvointitoiminnalle on suuri. Me PHT ry:ssä haluamme yhdessä palveluntuottajiemme kanssa mahdollistaa tuen saamisen myös koronatilanteen jälleen vaikeutuessa. Kaikki kevään 2022 aikuisten ja lapsiperheiden hyvinvointikurssit pyritään järjestämään voimassa olevien valtakunnallisten ja alueellisten ohjeistusten sallimissa rajoissa. Kurssikohteemme huomioivat tilanteen ja alueelliset rajoitukset kurssiohjelmien toteuttamisessa. Muutokset kurssiohjelmissa ovat mahdollisia esimerkiksi liikuntatilojen ja kylpylöiden käytän osalta. Kiitämme kurssien osallistujia joustavuudesta muutostilanteissa.

Mikäli joudumme koronatilanteen johdosta perumaan jonkin kurssin, olemme heti yhteydessä kyseiselle kurssille kutsuttuihin osallistujiin henkilökohtaisesti. Haluamme muistuttaa, että päätös ryhmämuotoiselle hyvinvointikurssille osallistumisesta on jokaisen oma ja osallistuminen tapahtuu omalla vastuulla. Pyydämme lisäksi varautumaan siihen, että kurssikohteessa voi kevään kuluessa joutua esittämään koronapassin. Mikäli kurssi tai sille osallistuminen peruuntuu mistä tahansa koronaan liittyvästä syystä, palautamme maksetut omavastuut täysimääräisinä. Peruuntuneesta osallistumisesta ei muodostu myöskään karenssia.

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

020 144 1310 (arkisin 13–15.30)
asiakaspalvelu@pht.fi